Alnö Race Team – Triathlon Challenge 2011

Alnö Race Team Forum Triathlon Alnö Race Team – Triathlon Challenge 2011

Detta ämne innehåller 19 svar, har 15 deltagare, och uppdaterades senast av  Jonas Boström 4 år, 3 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare

Mats Gustafsson
    Deltagare

Verkligen ett bra arrangemang, och med bra väder därpå 😎
    Man blev liksom lite sugen. Jag har tidigare kört multitävlingar men min fotled satte stopp för löpningen.
    Det är ett perfekt ställe att vara på. Hoppas vi kan få ett fortsatt samarbete med bågskytteklubben.

Jag har lagt upp lite bilder från gårdagen på bildgalleriet.
    Jag såg även att fru Montelin tog en massa bilder. Kommer kanske läggas upp så småningom.

Bra kämpat av alla!

Jonas Boström
    Moderator

Det är bara att hålla med alla tidigare inlägg. Det kändes helt otroligt att se alla cyklar som var upphängda på Thomas uppfinning:) Blev första open water i år och orienteringen kunde varit bättre samt att frustrationen lätt smyger på när man ser alla duktiga simmare bara glida iväg. Att köra varvprincipen med det antalet vi hade gjorde att man alltid såg någon och hade andra att referera sin egen fart med (läs Tomas K). Trots träningsinriktningen så kan väl inte förneka att hornen växer. Fick också med mig i T2 att Henke likt Stålmannen bytt förklädnad i en ruskig fart. Farten höll han igenom och förväntningarna på fina placeringar i sommar ligger allt högre. Kul:)
    Imponerande är också att se alla andra som man mötte utefter banan och som kämpade i värmen. Vi växer som triathlonfamilj och drömmen vi hade i bastun (Klas) för något år sedan har väl slagit in några år tidigare än tänkt.
    Ett avslutande Stort Tack vill jag utbringa till vår idogt arbetande Thomas J som gjorde detta möjligt.(och givetvis de mammor,pappor, sambos,barn,fruar och utomstående funktionärer som hjälpte till!!)
    Alnö Race Team Triathlon Challenge 2012…Here we come

Henrik Montelin
    Deltagare

Fantastisk dag, glada atleter, smarrigt fika, alla var vinnare i lördags. Goda och starka prestationer från samtliga.
    Ännu mer bilder är nu upplagda på picasa, bara att titta in och minnas tillbaka.
    Fasen vad vi har kul tillsammans 🙂

Vi ses snart igen
    Henke

Franz Hellberg
    Deltagare

Hej på er.
    Vill bara säga att det vore skitkul om er tävlingen vart av nästa sommar (2015). Vi har just startat upp en klubb i Hudik och jag vet att flera skulle komma upp och köra om tävlingen gick av stapeln under förutsättning att den inte krockar med en massa andra tävlingar vilket var fallet 2014.
    Körde själv 2013 och hade skitskoj!!

Ha en bra höst så ses en del av oss på Mallis 🙂

Franz, Hudik.

Jonas Boström
    Moderator

Hej
    Kul att höra:)
    Vi har frågan på dagordningen i föreningen. Positiva vibbar, besked kommer under hösten.
    Med vänlig hälsning
    Jonas B

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.