ART VR 2014

Alnö Race Team Forum Vätternrundan ART VR 2014

Detta ämne innehåller 18 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av  Christer Rösth 5 år, 3 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Peder Olsson
    Peder Olsson
    Forumledare

Nja, koden får du av Christer eller möjligen Marcus. Den kod jag har tillgång till gäller ContiTestTeam med start 9.30. Jag klippte ut texten ur ett mejl från VR-kansliet, därför blev syftningen tokig. Ska genast redigera! Kan väl inte tänka mig att du är varken dum eller gammal!?! Närsynt vet jag inget om…

Åpropå kod ska man nog passa sig att lägga ut den publikt! Marcus/Christer, ni får meddela vad som gäller med kod, när och hur och så…

//Peder, inte närsynt men definitivt med åldersberoende läsglasögon

Peter Höglund
    Deltagare

Puuhhhh, skönt! Jag förstår att det inte går att lägga ut koden på nätet. Jag sitter lugnt på cykeln och väntar på koden från Marcus eller Christer.
    Tusen tack.

Marcus Matteby
    Deltagare

Vi får ursäkta otydligheten och strulet. Tanken var att man efter sin registrering får ett konfirmationsmail med all den information man behöver. Dessvärre har vi en bugg i programmet och man får istället en vit blank sida.

Det vi istället får göra är att manuellt skicka ut ett konfirmationsmail när föranmälan hos ART har stängt. I det mailet finns anmälningskoden.

Mailet kommer att skickas ut i god tid för att hinna betala sin plats, dvs mitten av Oktober. Sista dag för att betala sin plats är den 25:e Oktober.

Christer Rösth
    Deltagare

Idag ska alla ha fått sin anmälningskod, om någon saknar den hör av dig till mig snarast!

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.