Ciao ART och tack för en här…

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Ciao ART och tack för en här…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Ida Sellstedt
    Deltagare

Ciao ART och tack för en härlig landsvägssäsong!

Nu har det gått bra precis ett år sen Gunnar påminde om deadline till Vättern och jag och Maria satt och slängde in våra anmälningar med en sisådär 17 minuter tillgodo. Under 11 timmar, var det rimligt? Jag hade cyklat lite på min stålracer och Maria hade inte ens en cykel! Hur skulle detta gå!?

Kort sammanfattning: Det gick bra! Ser tillbaka på en fantastisk cykelsommar, både Maria och jag tog oss runt under 10 timmar på Vättern (tack gänget, ni är underbara!). Har blivit massor med trevliga cykelturer, med eller utan fika, (alltid med fika om Gunnar är med). Har fått massa nya trevliga träningskompisar och vågat prova på nya grejer. Har inte ångrat mig en sekund, är så glad att jag har hittat till den här motionsformen!

SÅ, om det är nån som sitter och velar och funderar i stugorna så tänkte jag att jag får ta på mig Gunnars roll i år; ANMÄL ER BARA! Ta sub 11 eller 10, det är inte så noga, ni kan sätta ett eget mål eller ändra er sen! Det där praktiska med träning och cykel och sånt kan ni börja fundera på imorgon, det här fixar ni! 🙂

Maria Wallgren
    Deltagare

Instämmer i allt Ida skriver! Tack gänget!
    Anmäl er till 2017 års Vättern så gör vi sällskap runt sjön 🙂

Per Fläckman
    Deltagare

Heja Ida Sellstedt! Du är en Drottning efter dina bravader i sadeln denna premiärsommar👍😄🚴🏻

Gustaf Lindqvist
    Keymaster

Oj, vågar man sig på Vättern?! Ekk! Äger inte ens en racer än. 😩

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.