Cykling, triathlon training weekend 21/7

Alnö Race Team Forum Triathlon Cykling, triathlon training weekend 21/7

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    ProfilbildTomas Edström
    Deltagare

Start kl 9.00 från Himlabadet.

Gemensam cykling via Bergsåker och 86:an upp till Indal (ca 25km). Från Indal kör vi en varvbana på 3x5mil enligt bifogad länk nedan. Sträckningen är relativt flack och utan tuffare stigningar. Det finns möjlighet att anpassa längden efter eget önskemål genom att korta ner varven om man vill.

http://iform.se/rundan/kovland/sondagscykling-art

För dom som vill bjuds det därefter på fika hos Edström/Rönnqvist, Strömås 187.

http://www.hitta.se/karta#var=str%C3%B6m%C3%A5s%20187%2C%20kovland&from=1&pageCount=20&level=1&sm=6&center=6935295:1569108&type=map&zl=9&bounds=6935147:1568767,6935444:1569450

//TomasE

ProfilbildChrister Rösth
    Deltagare

Tack alla närvarande, simmare, funktionärer och publik för en suberb afton i Sidsjöns ljumma vatten. Jag mätte som sagt upp 21,5 grader ca 3 meter ut och 1dm ner… 🙂
    Vi var 16 startande och så vitt jag vet så var det oxå 16st som klev upp ur vattnet efter att man simmat så många varv man ville. Kul försök med bojjarna oxå!

Imorgon väntar cykling kl 9 från Himlabadet, hoppas många tar chansen och kommer med, även icke-triathleter!

Martin StollMartin Stoll
    Deltagare

Glöm inte solskydd. Blir många timmar i solen. (!!!)

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

Stort tack till Bella för det grymt goda fikat och som desstom fick stoppa en ny kaka i ugnen pga min sena ankomst. TACK!

ProfilbildDavide Costadone
    Deltagare

Trevliga gäster brukar ofta komma sist, oj jag var först hos Tomas och Bella tack vare att jag nöjde mig med ett varv på bana, men blev väl mottagen ändå!
    Tack Tomas, Bella och alla andra för en trevlig dag på sadeln.
    //Davide

ProfilbildMikael Edlund
    Deltagare

Tack Tomas och Bella för gofika! Vilket fint hus ni har 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.