Hej! Finns det någon ART-tjej…

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Hej! Finns det någon ART-tjej…

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Emma Hamberg
    Deltagare

Hej! Finns det någon ART-tjej som har ett linne i stl L att sälja eller låna ut till mig? OM solen skiner i Kalmar om 2,5 vecka så hade det varit så himla trevligt att få gå i mål i ett ART-linne…

Det funkar med ett herrlinne också – kom igen nu och låna ut lite racegear så snyggingen kan få gå i mål med stil och klass!

Håkan Linder
    Deltagare

Jag har ett herrlinne du kan få låna, Pia har redan idag klagat på att det var för stort på vissa men i brist på annat så 😀

Emma Hamberg
    Deltagare

Hehe, jag har provat ett herrlinne och det var lagom på vissa ställen och inte så lagom på andra… Jag är inte helt säker på att jag vill bjuda publiken på den upplevelsen… Dessutom finns det ganska hårda regler kring det där. Om jag tvingas bryta IM så inte tusan ska det vara för att jag blir diskad för att ha visat för mycket hud!

Håkan Linder
    Deltagare

haha…. kan var smart 🙂

Du blir inte diskad Emma, så länge du inte är helt naken på överkropp eller rumpa.
    Och det var bara lite tyg “över” vid armen fram, notering to worry about!

Nothing menar jag… Fuc**ng autocorrect

Emma Hamberg
    Deltagare

Aha, linnet jag provade hade lite för lite tyg under armhålan vilket ledde till oönskad exponering. Men då testar jag gärna ditt linne Håkan! 🙂

Tommie Nilsson
    Deltagare

Låna mitt 😉

Stefan Andersson
    Deltagare

Kom igen nu Emma, låna Tommies. Snabbt och inkört!

Jag röstar också på Tommies! 🙂

Emma Hamberg
    Deltagare

Man märker ju iaf vilka som är ens vänner Pia, Håkan och vilka som INTE är ens vänner Tommie, Stefan och Petter.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.