Info Triathlon Training Camp 22–24/3

Alnö Race Team Forum Triathlon Info Triathlon Training Camp 22–24/3

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    ProfilbildHenrik Montelin
    Deltagare

Här presenteras upplägget och genomförandet av vår TTC som går av stapeln nu till helgen. 22–24/3

[b]Fredag[/b]
    17:00 Samling på Telias parkering, ombytta och klara. Ta med kläder för ombyte efteråt.
    17:10 [b]Löpning[/b], vi delar in oss i grupper enligt samma princip som vi gör på måndagscyklingen, dvs grön-blå-röd och svart. Längsta sträckan blir ca 16km
    18:30 ca, vi kör lite styrkeövningar efter löpet. Dusch+bastu+relax med valfri dryck. Bastun är gemensam – ta med extra badlakan eller badkläder
    19:00 Slut för idag

[b]Lördag[/b]
    09.00 Samling på Telias parkering, ombytta och klara. Ta med kläder för ombyte efteråt.
    09:10 [b]Cykling[/b], vi kör i gemensam trupp genom stan och upp till ICA Sidsjön, därefter kör vi varvet runt Marmen. MTB eller CX, valfritt.
    Efter avslutad cykling rullar vi ned till Telia igen. Väl där gör vi ett snabbt byte från cykling till löpning. Vi försöker att hålla tempot uppe och gör ett så snabbt byte som möjligt. När vi är klara drar vi ut och springer en sväng. Vi parkerar cyklarna i garaget (ni behöver inte ha ngt el liknande) där de står helt skyddade. Här får vi träningen på att växla mellan cykel och löpning, sk brickträning.
    12:00 Dusch och bastu
    12:30 Gemensam lunch, vi går ut på stan och hittar oss ett lämpligt ställe. Efter avslutad lunch är det tack för idag!

Söndag
    09.00 Samling på Telias parkering, ombytta och klara. Ta med kläder för ombyte efteråt.
    09:10 [b]Löpning[/b], vi delar in oss i grupper enligt samma princip som vi gör på måndagscyklingen, dvs grön-blå-röd och svart.
    11:00 Dusch+bastu+relax
    11:45 Slut för idag

Skriva gärna i detta forum på vilka pass ni skall vara med på.

ProfilbildHenrik Montelin
    Deltagare

Hej,

Jag kommer att vara med på samtliga pass.

Vi ses
    Henke

ProfilbildTomas Edström
    Deltagare

Tjena!

Jag räknar med att komma fre och lördag. Lite osäker om jag pallar löpning tre dagar i rad så jag lämnar lite öppet angående söndag.

//TomasE

ProfilbildChrister Rösth
    Deltagare

Hej,

jag ska försöka delta så mkt det går, mest troligt lördag el söndag.

ProfilbildSofi Christensen
    Deltagare

Hej!
    Jag kommer att vara med på lördag, ev även söndag.

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

Jag slåss mot en förkylning fortfarande men kommer om jag blir frisk. Får bli ett wild card till helgen.

//B

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

Jag slåss mot en förkylning fortfarande men kommer om jag blir frisk. Får bli ett wild card till helgen.

//B

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

//B

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

//B

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

//B

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

WTF?!
    Jaja, utifall ni missade. Jag är alltså förkyld och kommer om jag är frisk.
    Förkyld. Kommer. Kanske. Frisk. Wild card

ProfilbildChrister Rösth
    Deltagare

Ja det blev repr-is på det inlägget… 😉

ProfilbildJoacim Marklund
    Deltagare

Jag kommer fredag & söndag.

//Joacim M

ProfilbildCecilia Geijer
    Deltagare

Har alla koll på att Ben kanske kommer 🙂 ? Jag kommer troligen inte alls tyvärr, förra gången var mycket bra organiserat så det är synd att missa!

ProfilbildBenicio Toro
    Deltagare

alltså om du missade mina femtielva inlägg Cicci. Kanske kommer. kanske. om jag blir frisk. Jag är sjuk.

Christer – käften! 🙂

Undrar om jag är på väg att banas snart…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.