Kalmar IM – tryck på 2xU kläder

Alnö Race Team Forum Triathlon Kalmar IM – tryck på 2xU kläder

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare

Vi har diskuterat att trycka ART-loggan på 2xu kläder som många av oss använder, inför Kalmar IM. Paintex kan hjälpa oss med det men det kräver att jag får kläderna senast onsdag kl 13.00. Vi har diskuterat att trycka loggan och ev en Sverige-flagga som de kan göra snyggt. Jag åker förbi där imorgon och diskuterar pris.

För er som är intresserade så kan ni lämna kläder till mig på Metropolhuset, jag finns på 072-5641034 som ni kan ringa när ni kommer.

Det går givetvis att trycka även om du inte ska vara med på IM och vi kan även trycka på andra plagg än 2xU (dock snyggare om det blir lite enhetligt :).

Tyvärr har jag inte fått svar från 2xU ang klubbpriser ännu men hoppas får svar efter Kalmar åtminstone.

/Bella

Är klart intresserad av detta, lite beroende på pris denna månad dock, och det är 2XU kläder men inte för IM, men snyggt ändå.

ProfilbildJonas Boström
    Moderator

Hej Bella
    Har priserna om du är intresserad. Haft en del kontakt med Ted Ås tidigare. Ring mig (070-1909783)

Här kommer priser vi fått på förslag
    1-färgstryck 34:-/st 2-färgstryck 51:-/st 3-färgstryck 68:-/st Tryckram/schablon 400:- / färg och storlek (smart att ta samma /tryck/tryckstorlek på bägge plaggen) Alla priser exkl. moms

På mitt förslag på bilderna är det:
    3-färgstryck på tröjan fram. De svarta kommer inte att synas så bra eftersom att tröjan är svart, det syns dock lite eftersom att tryckfärgen ofta är lite annan blankhet i än tyget i plagget.
    1-färgs tryck på benet.

ProfilbildMarie Svedberg
    Deltagare

Litar på ditt omdöme Bella. Blir det ART och ö-kontur på tröjan och bara ART på byxan?

/Marie

Tänkte att det blir ön i tre färger på framsida linne och ön med en färg (vitt) på ena byxbenet. Hur låter det?

Nu är det nya bud om fler vill lämna in kläder, de kommer inte hinna trycka innan måndag. Vilket innebär att det går att lämna kläder till mig fram till söndag, så åker jag dit måndag morgon. Är det någon fler som är intresserad? Berga? Tommie? Björn?

/Bella

Jag är intresserad, lämnar in 2par byxor jag. Vart ska jag lämna dom? Jobbar till 17.

Jag är intresserad men hinner inte till söndag. Kanske blir någon fler sväng?! Isf får jag hänga på då!

Slå mig en pling så bestämmer vi något 072-5641034.

Nu är kläderna tryckta och följer med mig till Kalmar. Har dubbelkollat så allt är med, det blev riktigt snyggt.

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.