Klungteknik – säkerhet och beteende – Alnö Race Team

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Klungteknik – säkerhet och beteende – Alnö Race Team

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Peder Olsson
    Keymaster

Påminner om onsdagens Klungteknikkväll med Martin och Peder. Kl 18.00 Lidl. 60-90 min klungteknik.

Välkomna alla!!

Klungteknik – säkerhet och beteende – Alnö Race Team

Klungteknik – säkerhet och beteende

Klungteknik – säkerhet och beteende 1 juni, 2016 Peder Olsson Inga kommentarer Laddar Karta… LIDLKolvägen 14 – SundsvallEvenemang 62.3868718 17.323441099999968 ons 1/6 18:00 PlatsLIDL Onsdag kl 1:a juni. kl 18.00. Parkeringen vid LIDL, Sundsvall. Genomgången startar kl 18.00. Vi rullar g:a E4 mot…

Agneta Bergqvist
    Deltagare

Ett tips till de snabbare klungorna ( blå, röd och svart) är att när ni kör om och omkörningen är klar är att ni ropar omkörning klar. Ni ropar omkörning, vilket är toppen, men det är svårt för oss i grön att veta när ni är klar. Ibland är ni 15 st som ska om och ibland 5. Vi har fullt fokus framåt och det är inte alltid så lätt att titta bakåt. Tipset kom från She rides åkarna.

Alnö Race Team
    Keymaster

Skrivet av Therése Lundgren Fd Åström (ej medlem?)

Tillämpas “Omkörning klar!” dessutom på Vättern så blir det extra plus i kanten. She Rides (Sub9-Sub12) startar 6,02 så ARTs subgrupper kommer köra om vissa av She Rides subgrupper förr eller senare – och jag erkänner att det skulle kännas bra att få skryta över att det är just ni som är de mest ARTiga klungorna som kör om oss! 🙂

Henrik Persson
    Deltagare

Det kommer vara runt 26 grader ikväll, så glöm inte vätska.

Alnö Race Team
    Keymaster

Skrivet av Therése Lundgren Fd Åström (ej medlem?)

Tack för bra genomgång och pass! Bra inför kommande måndagsklungor, och Vättern med en klunga jag inte kört med tidigare!

Martin Ondrasek
    Deltagare

Halva gänget

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.