Längdskidsäsongen i antågande.

Alnö Race Team Forum Skidåkning Längdskidsäsongen i antågande.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    ProfilbildAnton Karlsson
    Deltagare

Snösäsongen närmar sig med stormsteg och Team Antlin har självklart ART i tankarna även i år. Vi hoppas kunna upprepa succén ifrån ifjol och kunna höja ribban ännu ett snäpp.

Det är viktigt för oss att få veta vad ni helst vill utveckla eller lära er för att kunna genomföra den optimala träningen för just er, vad vill ni helst öva? Vad tyckte ni var bra föregående år? Är en typ av vallakväll intressant? Ska vi ha någon typ av frågestund?

Vi tänker även försöka göra ett mer seriöst upplägg emot Vasaloppet för dem som önskar!
    Det kan innebära träningspass i mindre grupper där vi jobbar närmare med teknik. Vi kan också diskutera träningsupplägg, prata om kost, mäta upp skidor på ett professionellt sätt samt kliva in ytterligare några kilometer in i valladjungeln.

Numera är vi(Anton och Elin) sambos i Östersund, därför har vi satt upp en preliminär helg i den 17-18e December. Hur passar det för er?

Bolla gärna flera idéer här så ska vi säkert kunna fixa fram ett bra upplägg!

Håll gärna koll på våran hemsida! [url]www.teamantlin.se[/url]

ProfilbildAnette Hagman
    Deltagare

Jag tycker det skulle vara intressant att lära sig mer om vallning. För min del är det främst för skejt åkningen.
    //Anette

ProfilbildAnton Karlsson
    Deltagare

Jag (Anton) kommer att närvara vid ART Öppet hus den 24e november! Då kan ja svara på olika frågor och prata vidare om vallaträffar, teknikträning och träningsupplägg!

Hej!

Jag lär mig gärna mer om teknik vid både klassikt och skate. Lite tips på träningsupplägg och vallning vore inte heller fel. Dock passar helgen 17-18 inte så bra men vi kanske inte har fått snö tilss dess.

//Pernilla

ProfilbildAnton Karlsson
    Deltagare

Hej Pernilla!

Ifall du närvarar vid Öppet Hus ikväll så hugg tag i mig så kan vi komma fram till något bra som passar just dig. Datumet är mycket preliminärt då snötillgången är som den är just nu. Vi erbjuder också privata lektioner, men eftersom vi bor på annan ort så är dagarna när vi är i Sundsvall få men självklart löser vi det!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.