Lördagsrunda med CX. Vädret …

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Lördagsrunda med CX. Vädret …

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Peder Olsson
    Keymaster

Lördagsrunda med CX.
    Vädret ser ut att bli sådär men inte misär. Vi siktar på ca 3 1/2 h cykling med rött distanstempo. Morgongökarna tänkte starta tidigare från Alnö, ta en runda och ansluta till oss sömntutor kl 9.

Himlabadet kl 9. CX, gärna dubb och skärm, ca 98 km, dvs ca 3,5h om vi håller 28-29 km/h

Rutt:
    Himlabadet-Kovland-Laggarberg-Timrå-Fagervik-Stavreviken-Söråker-Bergeforsen-Indal och åter Himlabadet

Om mot förmodan misärväder annonseras här om rundan blir av eller ej. Ses!

http://www.bikemap.net/en/route/3442966-art-cx-lordag-160319/

//Peder

Dyker nog upp.

Tomas Karlsson
    Keymaster

Jag rullar 8.30 från Statoil Alnö för de som vill joina. Med 98 km + Alnö t o r avrådes från inledande extrarundor …

Tomas Edström
    Deltagare

Jag möter upp någonstans mellan Kovland och stan

Håkan Nilsson
    Deltagare

Jag kommer! 👍🏻

Tomas Karlsson
    Keymaster

Korrigering på Alnö starten för mig. Behöver ta bilen till stan för att rodda resten av dagen så jag cyklar INTE från ön

Jan Fridlund
    Deltagare

Ha en god tur, tyvärr upptagen på fm

Johan Sidén
    Deltagare
    Peder Olsson
    Keymaster

Tack alla för en fin runda i vårvintersnövädret. övervägande fina vägar, lite iskanter Bergeforsen-Indal men i övrigt bar asfalt med snöglopp. Vi blev 6 st idag, Tomas, Tomas, Kristoffer, Håkan, Johan och jag. Bra kört! Missade lite i trackingen av rundan dock, 113 km, lite mer av det goda..

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.