Ser ut som det blir kanonväde…

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Ser ut som det blir kanonväde…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Per Olof Sjödin
    Deltagare

Ser ut som det blir kanonväder imorgon :-), (motvind både ut och hem). Vårklassikern runt Graninge-Bispgården, 200km. Start 08.00 vid Ortviken.
    Be there!

ART Randonneur

Du kan då konsten att sälja in ett arrangemang 😀

Per Olof Sjödin
    Deltagare

Rule #9// If you are out riding in bad weather, it means you are a badass. Period.
    “Fair-weather riding is a luxury reserved for Sunday afternoons and wide boulevards. Those who ride in foul weather – be it cold, wet, or inordinately hot – are members of a special club of riders who, on the morning of a big ride, pull back the curtain to check the weather and, upon seeing rain falling from the skies, allow a wry smile to spread across their face. This is a rider who loves the work.”

Davide Costadone
    Deltagare

Ge gärna digni ett tips jag fick av en randonneur som körde samma sträcka ifjol. På statoil macken kan man värma sig genom att krypa in i luft/varm vatten glasskåpet en stund. Ta bild isf☺

Per Olof Sjödin
    Deltagare

Uppslutning…sådär 🙂 Jag, Stefan Adersten, Christoffer Hallenius siktade på 200k, Christer på att köra slut på oss andra innan han vände vid Ljustorpsvägen. 😉
    Rullade upp till Bispgården i aprilväder, tog en macka och drog hemåt. Med 55k kvar var jag tom och tog eget tempo som övergick i kvastbil i Indal :-/ Stefan och Christoffer pangade in till snöiga Sundsvall. Medeltemperatur 2C, bättre väder i maj?

Jan-Erik Richnau
    Deltagare

Starkt jobbat! Har kört den där några gånger och den är ju inte att leka med…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.