Sidan kunde inte hittas | Alnö Race Team

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Alnö Race Team Sidan kunde inte hittas | Alnö Race Team

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Tomas Karlsson
    Keymaster

Anmälan till Mallis 2016 finns nu öppen. Anmälan är öppen till fredag 18 september. All info ska finnas via länken. Kom ihåg att ange; strl på cykeltröja, om ni vill ta med egen cykel samt ange aktuellt mobil nr.

Sidan kunde inte hittas | Alnö Race Team

ART Mallis 2016

Kent Eriksson
    Deltagare

Jajamen. Anmäld till nästa höjdar resa. Blir 10 dagar. Tis-fre. 😎
    Tveka inte . Häng Med.

Per Olof Sjödin
    Deltagare

Går all in för Haute Route Alps, bära eller brista B-)…så inge Mallis nästa år 🙁

Tomas Karlsson
    Keymaster

Det är ju då du behöver Mallis … Vi plockade 15000+ HM på Mallis det året. Var riktigt bra förberedelse.

Anmäld!

Håkan Nilsson
    Deltagare

Jag slog till på en Mallis-bokning jag med för allra första gången! Har hört så mycket positivt om detta arr och tänker att det blir en fin start/fortsättning på cykelsäsongen 2016! Tar rygg på veteranen Kent och kör också 10-dagars varianten! Spännande! 😃

Kent Eriksson
    Deltagare

Härligt Håcke. 😎

Patrik Hellberg
    Deltagare

Premiär för mig också Håkan, men jag smygstartar med fre-fre😀

Anmäld! Skriver det för att visa att denna resa är toppen även för en som inte cyklar på den nivå som de flesta här gör. Jag hyr cykel och tar mina egna turer, springer och har det toppen. Trevlig samvaro och jättebra arrangerad resa på ett toppenboende. Anmäld för fjärde gången.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.