Simma med Alnö Race Team! På fb.

Alnö Race Team Forum Simning Simma med Alnö Race Team! På fb.

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Jonas Boström 4 år, 9 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

Per Fohlin
    Deltagare

Går på prov över till att publicera simpassen på Facebook istället.
    Den öppna gruppen heter [size=14]Simma med Alnö Race Team![/size].
    Gå gärna med i gruppen, meddela mig om du inte hittar den på FB

Jonas Boström
    Moderator

Hej
    Jag har inte FB och tycker att det är synd om informationen inte kan ligga här. Vad talar emot detta forum? Har iof sig inte varit särskilt aktiv på dessa morgnar men har sett dina pass som stor inspiration och kunskap.

/Jonas

Per Fohlin
    Deltagare

Hej Jonas
    Jag förstår din synpunkt. Jag tycker också att det är trevligt om ART:s hela utbud finns på forumet och att det är synligt utan ett konto på tex facebook. Därför har jag hållt kvar vid forumet trots att det har en del brister i vad som är möjligt att göra.
    Det som fick mig att på prov välja en annan kanal, var den ”uppgradring” som gjordes av forumet för någon vecka sedan. Nu är sidan för att starta en ny tråd verkligen inte lätt att handskas med. Sidan känns som en komplett samling felkoder…
    Får se hur provet utfaller och om vi får ordning på ART forumets teknik.
    Välkommen till bassäng oftare, snart är det utepremiär :-), nåja om 6 veckor i alla fall.

Jonas Boström
    Moderator

Tack för svaret. Kommer om du kan lova att badkarsövningen aldrig dyker upp igen…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.