Skate på södra imorgon!

Alnö Race Team Forum Skidåkning Skate på södra imorgon!

Detta ämne innehåller 5 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Peder Olsson Peder Olsson 5 år, 11 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Profilbild
    Martin Melander
    Deltagare

Jag, Henke T samt ev Pär och stoffe? kommer att åka skate på södra imorgon, lördag 6 april. Vi samlas 09:30 vid valla-bodarna uppe på södras parkering. Kul om fler vill haka på! Bara att passa på nu när det är perfekta förhållanden för skate! Vi åker 1,5-2 timmar.

/Martin

Profilbild
    Martin Melander
    Deltagare

Oj vilket snabbt före det är nu på södra. Gemensamt första 10:an+hotellet och sedan delade vi in oss i två grupper. Vi blev 6 pers. Pär, Henke T, Miller, Janne och David H och jag. Fint start på helgen 🙂

/Martin

Profilbild
    Mats Gustafsson
    Deltagare

Såg inte se att det var planer på skate på södra.
    Jag och Anna bestämde igår kväll att åka, vi var där strax före kl 10.
    Körde 10:an och två varv på 2,5:an. Stötte sedan på Per och Johan.

Profilbild
    Johan Miller
    Deltagare

Kul att åka tillsammans med flera åkare, enda saken som kan göra att vintern får hålla i sig ett tag till just nu, om det nu blir någon fler gång?

Märker att jag är ovan att åka i grupp, det är lätt att komma lite för nära framförvarande så det blir lätt lite ryckigt men bra träning att försöka ligga i rygg på David och Martin som är så starka.

Tredje dagen på raken med skate, de två tidigare dagarna har varit på Alnö där förutsättningarna inte lika optimala så man får åka mer på spänn så inte skidorna sticker iväg på en hård och spårig skateyta.

Känns riktigt gött i benen nu!

En noteringa bara, den här säsongen ser ut att bli 5-6 veckor längre än fjolåret.

/Johan

Tomas Karlsson
    Tomas Karlsson
    Forumledare

Lägg ner nu grabbar, går finfint att cykla … 😉

Imponerad dock av att ni orkar hålla skidglöden vid liv .

Peder Olsson
    Peder Olsson
    Forumledare

Idag skejtar jag på Södra igen. Världen är vit. Hoppas att det innebär säsongsavslutning, men f-n trot. I em blir det TV och förhoppningsvis ännu ett episkt ryck av Fabian. Verkar som alla i PR startfältet kommer att bevaka honom så kanske blir det väl tufft även för honom.

Peder

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.