SM-spåren på Södra

Alnö Race Team Forum Skidåkning SM-spåren på Södra

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Peder OlssonPeder Olsson
    Keymaster

Testa SM spåren på Södra! 3,75 slingan för skate är makalöst skojsig, håll tungan rätt i mun!

Kolla banorna på http://www.skidsm.se

ProfilbildKent Eriksson
    Deltagare

Bara att instämma. Spåren och föret är utmärkt som det var i dag. Skidåkning när det är som bäst.:cool:

ProfilbildTomas Edström
    Deltagare

Måste säga att det ser ut som att det finns några rejäla backar, både uppför och utför.
    Är det det som är skojsigt? 🙂
    //TomasE

Peder OlssonPeder Olsson
    Keymaster

Lite rodel nerför serpentinerna o tour de Ski uppför, det är skojsigt det!

ProfilbildJohan Miller
    Deltagare

Det låter skoj! är det någon som tid att dra runt en Räbbmoskogsåkare på ett skatepass på Södra, var och körde ett friskvårdspass på Södra nu i veckan och var lika förvillad med alla spår som första gången (det underlättade inte att en del skyltar var snöiga samt att man har defekt färgseende), jag kan köra ett friskvårdspass dagtid helst vid lunch runt kl 11 och då ca 45 min, de dagar som passar bäst är onsdag, torsdag eller fredag.

Detta om det är någon som har möjlighet dagtid, har själv svår att åka på kvällstid på Södra denna vecka, eventuellt kan jag till helgen men hur ser det då ut med SM arrangemanget.

//Miller

Peder OlssonPeder Olsson
    Keymaster

Nån kväll m lampa funkar säkert, Södras bästa har inte kommunalt lyse, men dagtid är jag fast på jobbet/ Peder

ProfilbildJohan Miller
    Deltagare

Peder vi får försöka i mars, jag blir borta stort sett hela februari på ett långt sportlov.
    /Miller

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.