Triathloninformation

Alnö Race Team Forum Triathlon Triathloninformation

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    ProfilbildSusanne Gradin
    Deltagare

Jag ser att det diskuterats om fler träningstävlingar med växlingar samt informationsträffar. Finns det något inplanerat/tänkt framöver, innan ART Challenge eller senare i sommar inför Kalmar? Det skulle vara kalasbra att få ta del av något sånt, för det finns säkert många som har mycket bra erfarenheter i bagaget.

ProfilbildAnette Hagman
    Deltagare

Jag är också intresserad om det blir någon informationsträff/träning. Missade att det var triathlonträning nyligen, eftersom jag är ny på detta har man en del funderingar.

ProfilbildHenrik Montelin
    Deltagare

Absolut kommer vi att köra fler träffar där vi träffas och genomför en triathlon. Vi kommer att hålla distanserna korta och naturligtvis har vi en gemensam genomgång innan vi kör igång.

Innan ART Tri Challenge hinner vi inte träffas, däremot kommer vi köra vid minst ett tillfälle innan Vansbro Tri, gärna flera ggr, och innan Kalmar IM, då har vi alla hunnit med ett antal tillfällen.

Vi har en tanke om att köra en gång i veckan, tyvärr är ju inte vattentemperaturen särskilt lockande och vi hoppas och tror att värmen snart är här. Håll utkik på forumet och hemsidan, mer info läggs ut löpande.

Vi ses
    Henke

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.