Triathlonträning 1/8 på Alnö

Alnö Race Team Forum Triathlon Triathlonträning 1/8 på Alnö

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    ProfilbildHenrik Montelin
    Deltagare

Halloj,

Vi kör en triathlonträning på onsdag, alla är hjärligt välkomna.

Samling 17.30 Småbåtshamnen
    Start av träning prel 18.00

Simning: 500m
    Cykel: 22km
    Löp: 5km

Här har ni chansen att prova på samtliga grenar i ett träningpass, mycket bra träning, rekommenderas!
    Prova era nya hjul, nya glasögon, ngn detalj på växlingarna, det är vid dessa tillfällen det skall göras, inte på tävlingar.

Vi ses på onsdag

Tri sektionen

ProfilbildTomas Edström
    Deltagare

Jag kommer!

Perfekt tillfälle för lite triathlonträning under lättsamma former. Alla kan vara med, bra tillfälle att prova på triathlon.

//TomasE

ProfilbildJonas Boström
    Moderator

Kommer också:)

ProfilbildHenrik Montelin
    Deltagare

Vilken kväll, vackert väder och många deltagare, alltid lika roligt. Alla är vi överens om att det är utmärkt träning. Vi har alla utvecklat oss ordentligt denna säsong, långsiktigt och med stort engagemang. Nyttigt att köra denna typ av träning, alla behöver den. Transit, tid att vinna el tid att förlora, bra träning även det!
    Jag provar nya knep och lösningar, på träning är det rätt ställe att göra det. När det är tävling skall det sitta i ryggmärgen och känna trygghet i det jag skall göra.
    Det jag vill säga, tveka inte, alla är varmt välkomna, oavsett ambitionsnivå och förutsättningar.
    Slutligen, tack till Christer för ditt härliga engagemang och support från sidan, utmärkt jobbat ikväll.

Vi ses nästa onsdag 8/8, då är det ny tri träning.

Henke

ProfilbildJonas Boström
    Moderator

Detta koncept är vinnande:) Dessutom kan man få sukta på lite nytt material, allt från simglasögon i olika modeller till profil/dischjul. Är det inte underbart med dessa materialsporter!
    Några sköna dueller blev det också. Rygg framför och flås bakom ger pulstoppar som känns ända ut i tårna:)

// JB

ProfilbildJonas Boström
    Moderator

En otroligt spännande tritävling med en superstark Lisa Norde’n gav energi till träningeni!. Bra för sporten:) Grattis till silvret, hade kunnat få dela på guldet tycker jag.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.