Vill göra lite reklam för to…

Alnö Race Team Forum Facebook-grupper Simma med Alnö Race Team! Vill göra lite reklam för to…

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Minna Bäckman
    Deltagare

Vill göra lite reklam för torsdagspasset i Njurundahallen. Det är ju hur lyxigt som helst med en helt folktom hall. Perfekt för teknikövningar och avslutande sprinter – och alla kan starta samtidigt! Häng med!

Alnö Race Team
    Keymaster

Skrivet av Elin Fäldt (ej medlem?)

Vilken tid?

Jenny Rutström
    Deltagare

Minna, är det bara att komma dit om man vill vara med? Tänkte försöka börja…men kan ju knappt simma😱 funkar det att vara med ändå? Risk att många av mina jourer ligger på torsdagar, men när det passar så…Tror inte att jag kommer att komma igång med simträning “på egen hand” än på ett tag, behöver nog nån som berättar ungefär vad man ska göra för att det ska bli av…

Minna Bäckman
    Deltagare

Normalt skulle jag säga att det är bra om man kan crawla ca 200 m när man joinar en “grupp träning” (då många skall trängas på en bana). Men gruppen är så liten på torsdagar o hallen är tom för övrigt så det finns gott om plats så det är bara att hänga på. Alla är ju amatörer och det finns ingen direkt coachning men vi följer ett pass och vi guidar genom övningarna och instruerar varandra. Simning är en perfekt combo till löpning så jag tycker absolut du skall testa. Och simning funkar bäst i grupp! Man blir sporrad och inspirerad. Själv kan jag inte denna torsdag men det är bara att dyka upp. Kenth skriver pass och kan säkert guida. Kommande torsdagar räknar jag att dyka upp.

Jenny Rutström
    Deltagare

Jag har “crawlat” mig igenom Vansbro på knappa timmen och varit på en helgkurs med ColtingBorssen, men tekniken är väl kanske sådär😏 liksom förmågan att själv utforma ett simpass. Tror jag kanske har beredskap på torsdag men kommer gärna och testar om jag kan hänga med när jag inte jobbar. Och det räcker långt med att nån funderat ut vad passet ska bestå av👍🏼

Jenny Rutström
    Deltagare

Mitt andra knä har börjat jävlas så jag behöver nåt annat att göra😡😢

Christer Rösth
    Deltagare

Jag kan göra reklam för måndagssim i Njurunda. Utmärkt tid att träna sighting ..

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.