VR 2015

Detta ämne innehåller 6 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild Disa Kastebo 4 år, 5 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Profilbild
    Fanny Sjöström
    Deltagare

Hej

Jag är lite sugen på att cykla hela Vätternrundan 2015, men jag vill ha lite sällskap. Jag cyklade halva nu i år men vill utmana mig lite mer nästa år. Jag är tyvärr lite för seg för att vara med i SUB grupperna som Ni har styrt upp. Så jag tänkte det kanske finns någon annan som är sugen på att prova men som inte kan göra det på 10 timmar 🙂

Kanske lite tidigt att leta sällskap redan nu, men jag kommer nog inte göra hela VR om jag inte lyckas hitta något sällskap.

Ha en fin dag!
    Fanny Sjöström

Profilbild
    Marcus Matteby
    Deltagare

Besked ang tilldelning av sub-grp får vi först i början av sept.

Jag meddelar i forumet så snart jag vet mer.

Profilbild
    Marcus Matteby
    Deltagare

Jag fick idag detta besked från VR-kansliet: ”Starttider är inte tillsatta ännu och ingen har ännu fått anmälningskoder till Vätternrundan 2015. Vi tror att vi kommer vara klar med alla tillsättningar i slutet av nästa vecka (v 37).

Profilbild
    Christian Elf
    Deltagare

Vilken är anmälningkoden för ART ?

Tomas Karlsson
    Tomas Karlsson
    Forumledare

Anmälningskoder skickas ut till de som anmält sig via hemsidan efter att anmälan stängt den 5 oktober.

// Tomas

Profilbild
    Christian Elf
    Deltagare

”Anmälningskoder skickas ut till de som anmält sig via hemsidan efter att anmälan stängt den 5 oktober. ”

Gött. Då kan jag sätta mig i båten igen 🙂

Profilbild
    Disa Kastebo
    Deltagare

Jag och en kompis cyklade också halvvättern i somras och har också tänkt att göra premiär på riktiga vätternrundan nu. Det finns en SUB11-grupp som vi anmält oss till, kan inte det vara något?/Disa

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.